Политика за връщане
Важно: Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: nickels_online@abv.bg или тел. 0894660806.
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 15 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл nickels_online@abv.bg:
- Номер на поръчка
- Дата на получаване на продукта
- Имена на клиент
- Телефон за връзка
- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на НИКЕЛС ще се свърже с Вас.
3. Ако желаете да се свържете с представител на НИКЕЛС по телефона, номерът за връзка е 0894660806.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него.
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта, заедно с получените с него документи - касова бележка или разписка от куриер за пощенски паричен превод и номер на поръчка, на адрес:
Получател: НИКЕЛС ЕООД
Адрес: София, ул."Дамяница" 2
Тел.: 0894660806
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка, както и че продуктите трябва да се връщат само на посочения по-горе адрес, а не до офис на куриерска фирма. Връщайки продукта, сами избирате куриерската фирма. В товарителницата за връщане трябва да се посочи опция преглед. След проверка от наша страна дали продуктът е във вида, в който сме го изпратили и придружен от документите, с които сме го изпратили, възстановяваме сумата по банков път в рамките на 5 работни дни. За целта трябва да се предоставят актуални данни на търговеца - номер и титуляр на банковата сметка.
Продукти, върнати без придружаващ ги платежен документ - касова бележка или разписка за пощенски паричен превод, не се приемат от търговеца за рекламация или за възстановяване на сума.